- Kurs z zakresu diagnozy i terapii metodą integracji sensorycznej (I i II stopień, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej)
- Szkolenie z zakresu stymulacji audio-psycho lingwistycznej metodą prof. Alfreda A. Tomatisa (Centrum Audio-Psycho-Fonologii „ESPACE”)
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego (C)APD. Nowe możliwości diagnozy i terapii. (Centrum Wspomagania Rozwoju i Osobowości).
- Karty oceny rozwoju psychoruchowego KORP do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do 9 roku życia (Komlogo).
- Wspomaganie funkcjonowania dzieci z autyzmem poprzez stymulację sensoryczną. Tworzenie indywidualnych programów. (Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli „Synapsis” w Warszawie).
- Diagnoza procesów integracji sensorycznej (Fundacja Okno).
- Plany terapii w SI (Fundacja Okno).
- Zaburzenia sensoryczne, a zaburzenia zachowania u dzieci autystycznych. Metody porozumiewania się z dziećmi autystycznymi (Instytut Wspomagania Rozwoju w Gdańsku)
- Ontogeneza motoryczna dziecka i jego rozwój odruchowy (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej)
- Spektrum autyzmu w teorii integracji sensorycznej (Sensum Mobile)
- Terapia integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym ((Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej)
- Zaburzenia integracji sensorycznej w ADHD (Sensum Mobile)
- Logopedia, a terapia integracji sensorycznej (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej)
- Stymulacja systemu wzrokowego u dzieci (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej)
- Terapia ręki w teorii integracji sensorycznej (Sensum Mobile)
- Szkolenie „Zrozumieć autyzm w ujęciu HANDLE”(The Handle Institute)
- Diagnoza funkcjonalna oraz terapia sensomotoryczna dziecka ze spektrum autyzmu.
- Nowe techniki diagnozy i terapii w zaburzeniach funkcji wzrokowych i słuchowych u dzieci z dysleksją ( Centrum kształcenia Dobra Kadra).
- Dziecko w równowadze (Centrum Edukacji, Diagnozy i Terapii Psychologiczno-Pedagogicznej).
- III stopniowy kurs terapii behawioralnej (Stowarzyszenie Pomocy Osobom Autystycznym w Gdańsku)
- Kurs prowadzenia pracy edukacyjno – terapeutycznej z rodzicami wg metody Caroll Sutton „Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci” (Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli „Synapsis” w Warszawie)
- Konstruowanie indywidualnych programów terapeutyczno – rozwojowych (Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku)
- Ruch Rozwijający bazujący na pracy Weroniki Sherborne – kurs podstawowy, warsztat I-go stopnia (Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku)
- Kinezjologia Edukacyjna „Gimnastyka Mózgu” autorstwa dr Paula i Gail Dennison (Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku)
- Alternatywne i wspomagające metody komunikacji z osobami niemówiącymi (Poradnia Konsultacyjno – Szkoleniowa Terapii Mowy i Alternatywnej Komunikacji Językowej w Szczecinie)
- Metody Alternatywne i wspomagające komunikację językową z osobami niemówiącymi. System znakowo – obrazkowy PIKTOGRAMY (Poradnia Konsultacyjno – Szkoleniowa Terapii Mowy i Alternatywnej Komunikacji Językowej w Szczecinie)
- Trening umiejętności społecznych. Rozwój emocjonalny oraz kształtowanie się poczucia tożsamości u osób z autyzmem (Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli „Synapsis” w Warszawie)
- Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych (I, II, III, IV stopień)
- Rozwijanie zachowań społecznych u dzieci z zaburzeniami autystycznymi (Instytut Wspomagania Rozwoju w Gdańsku)